Tuesday, December 4, 2012

Cum vad eu lumea



Numele meu este Mya si vad lumea altfel decat voi oamenii, desigur. Ce ma face sa spun asta? Faptul ca imi dau seama si cum vad oamenii lumea, datorita comunicarii cu stapana mea, datorita reactiilor oamenilor din jur, pe care uneori nu ii inteleg, insa chiar pot sa imi dau seama de ce este bine si ce nu. Il puteti considera al saselea simt, instinct sau cum vreti sa ii spuneti. Lumea mea insa este vasta, imi dau seama de multe lucruri si imi dau seama cel mai bine atunci cand exista pericole. Nu stiu de ce, dar noi, cainii, vedem imediat cand apare un pericol si simtim de multe ori dinainte sa se intample, putand astfel preveni multe alte repercursiuni.

Dupa cum am precizat si in articolul “Ce imi place”, si anume respectul si afectiunea stapanei mele fata de mine, fata de oameni si fata de alte animale, faptul ca ma rasfata, ma duce la PuffyPet si are grija de mine zilnic, faptul ca pot sa apreciez aceste lucruri sis a fiu multumita pentru ele, ma face sa vad lumea intr-un mod pozitiv, fara prea multe complicatii. De multe ori oamenii complica lucrurile, cand de fapt ele pot fi atat de simple in esenta lor!

No comments:

Post a Comment