Tuesday, December 4, 2012

Cum ma port cu strainii



Am fost invatata de mica sa fiu prietenuasa nu sunt o fire agresiva chiar daca sunt un amestec de rase… nu asta conteaza, conteaza ce te invata stapanul tau, iar eu pot sa spun ca sunt o catelusa educata. Am grija sa iubesc lumea care intra in casa noastra iar daca nu am voie sa stau cu ei si sunt trimisa la locul meu, ascult. Nu este valabil acest lucru si in cazul in care intra hotii in casa, atunci se schimba datele problemei. Nu am nimic cu nimeni dar daca pe strada apar probleme, cine sa-mi apere stapana daca nu eu? Cand vine vorba de siguranta stapanei mele, chiar nu ma intereseaza consecintele. Am grija de ea indiferent de situatie. Asa cum stapana mea are grija de mine in fiecare zi, la fel si eu am grija de ea atunci cand pot si daca ar fi sa pot vorbi, i-as mai da si cateva sfaturi, ca mai greseste si ea. Asta cred ca este regretul cel mai mare al fiecarui animal de companie, nu putem vorbi si pe langa ca nu putem vorbi mai suntem de multe ori si pedepsiti pe nedrept. Cu strainii am grija in primul rand sa inteleg relatia lor cu stapana mea, asta ma intereseaza, dar daca vad ca cineva sare calul, atunci nu stiu de ce sunt in stare. Nu am muscat pana acum pe nedrept si singura miscare de care a fost foarte mandra stapana mea a fost atunci cand un... vagabond i-a zis: “Pisi, catelul musca?”, iar ea a raspuns: “Vino si vezi!”. In clipa aia mi-am arat coltii, am surprins-o si pe ea, dar v-am zis asta se intampla rar si doar cand simt pericolul. Imi iubesc familia si orice catel ar trebuie sa simta la fel, in afara de cei rau tratati, desigur. Imi pare rau pentru ei, daca as putea sa ii ajut, i-as ajuta. Uneori ma simt rau datorita faptului ca sunt atat de fericita alaturi de stapana mea, care ma rasfata, ma duce la Puffy Pet – aduc mereu vorba de salonul de cosmetica si frizerie canina Puffy Pet, pentru ca este un salon excelent, unde ma simt extraordinar de bine.

No comments:

Post a Comment